A világ minden tájáról érkeznek a hirdetések a Threads platformjára.

Egy rövid tesztidőszak után a Meta legújabb, Threads nevű közösségi oldalán is megkezdi a hirdetések globális bevezetését. Ez hirdetők szélesebb köre számára teszi lehetővé, hogy elérjék a Threads felhasználóit, miközben a Meta számára új bevételi forrást jelent.
A Meta bejelentette, hogy a Threads mikroblog-szolgáltatás mostantól minden hirdető számára elérhetővé vált. A közösségi média óriás szerdai blogbejegyzésében hangsúlyozta, hogy minden "erre jogosult hirdető világszerte" lehetőséget kap arra, hogy hirdetéseket helyezzen el a Threads platformon - számolt be róla a CNBC. A cég már január óta tesztelte a hirdetések megjelenítését az amerikai és japán piacon, de eddig csak egy szűk felhasználói csoportot érintett a lehetőség.
A Threads platformon hirdető cégek számára elérhető a Meta által kifejlesztett leltárszűrő, amely lehetővé teszi számukra, hogy ellenőrizzék, hirdetéseik sértő tartalmak közelében jelennek-e meg.
Ezek a hirdetések a bevezetéskor kiválasztott piacokon lesznek elérhetőek, és további piacokra is ki fogjuk terjeszteni, ahogy folytatjuk a tesztelést és a tanulást
A Meta a bejegyzésében megjegyezte, azonban egyelőre nem árulta el, hogy mely országokban várhatóak a reklámok megjelenése.
Januárban Susan Li, a Meta pénzügyi igazgatója az elemzők előtt kifejtette, hogy a Threads platformon a hirdetések bevezetése fokozatos ütemben fog végbemenni. Hozzátette, hogy a vállalat vezetősége nem anticipálja, hogy ez 2025-re a bevételnövekedés jelentős motorjává válik.
A 2023 júliusában debütáló Threads platform januárra már több mint 320 millió havi aktív felhasználót vonzott. Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója úgy nyilatkozott, hogy a felhasználói bázis naponta több mint 1 millió új regisztrációval gyarapodik.