Kihívásokkal néz szembe a népszerű szépségápolási boltlánc.


A Douglas nehézségekkel küzd a globális gazdasági és politikai bizonytalanságok miatt, ami a bolti és online látogatások csökkenéséhez vezetett. A szépségápolási kiskereskedő azonban intézkedéseket tesz és középtávon a prémium szépségápolási piac fellendülésére számít - írta meg a Retail Detail.

A gyenge fogyasztói bizalom a Douglast is érinti. A vállalat pénzügyi évének második negyedévében a forgalom 2%-kal, 939 millió euróra csökkent.

Az üzletekben a forgalom 0,1%-kal, míg az online értékesítés 5,6%-kal esett vissza.

Sander van der Laan vezérigazgató a számokat a növekvő gazdasági és politikai volatilitásnak tulajdonította, és közölte, hogy intézkedéseket hoznak az értékesítés stabilizálására és a jövedelmezőség biztosítására.

"Azt várjuk, hogy a globális gazdasági helyzet javulása révén a prémium szépségápolási piacon is kedvező fordulat következik be a középtávú időszakban. Felkészültünk arra, hogy kihasználjuk az akkor adódó lehetőségeket" - nyilatkozta a vezérigazgató, utalva az év eddigi "erőteljes" első felére, amikor az értékesítések 2,8%-kal, az üzemi eredmények 11%-kal, míg a nettó nyereség több mint 70%-kal nőtt.

A kiskereskedő elkötelezett a növekedés mellett: 2026 végéig 200 új üzlet megnyitását tűzte ki célul, miközben 400 már működő bolt modernizálása is a tervek között szerepel.

Related posts