Péter, a vonatok késlekedése már régóta problémát jelent, és valóban, a múltban is sokan szenvedtek emiatt. János, emlékszem, hogy ezt a helyzetet a régi rendszer is sokáig kezelte, de a mai napig nem sikerült megoldani. Érdekes, hogy a múlt tanulságai ho

A Tisza elnöke szerint a vasúti összeomlás után egy nappal több száz buszt köröztetni az országban nemcsak drága, hanem felesleges is. - Mi lenne, ha inkább a vasút működne? - kérdezi Magyar Lázártól.
A hétvégi vonatkáosz óta Vitézy Dávid és Magyar Péter is éles kritikát fogalmaztak meg Lázár János miniszterrel szemben, akit több szempontból is a kialakult zűrzavar fő felelősének tekintenek.
Vitézy nemrégiben megosztotta velünk, hogy több MÁV-os vezetői forrása arról számolt be, miszerint Lázár miniszter, vélhetően a batidai vadászkastély falai között dühöngve a pünkösdi hétvége kudarca után, szóbeli utasítást adott a MÁV-nak, hogy...
Magyar Péter sem késett soká, egy korábbi londoni fotó mellé írta a posztját:
Emlékszel János erre a képre? Ez a híres St. Pancras pályaudvar London szívében. Ismered a várost, igaz? Egy egymilliós szálloda, amely közpénzből épült, és úgy tűnik, a közélet és a magánélet határvonalai kissé elmosódnak.
A Tisza elnöke a legutóbbi bejegyzésében emlékeztetett arra, hogy decemberben egy megjegyzést tettél, amelyben hangsúlyoztad, mennyit dolgozol, és hogy nincs időd a pihenésre. Beszéltél egy 10 pontos vasúti fejlesztési tervről, a vasúti reneszánszról és egy szebb jövőről, azonban mindezekkel ellentétben már akkor is tisztában voltál azzal, hogy a valóság egészen más. Az általad leállított, ezermilliárdnyi fejlesztés és a MÁV karbantartási költségvetésének drasztikus csökkentése mind azt mutatja, hogy a szavaid mögött nem állt megvalósítható terv.
"Aztán hova jutottunk, újabb félév alatt? Nemcsak, hogy összeomlik a vasút, soha korábban ennyit nem késtek a vonatok, de már arra is utasítod a kivéreztetett MÁV vezetőit, hogy hamisítsák meg az utastájékoztatást és a túl sokat késő szerelvényeket tüntessék el a kijelzőkről és az online rendszerből" - tette hozzá.
Aztán, egy határozottabb hangvétellel, így folytatta:
ui.: hallom a vonatok helyett te inkább a buszokban bízol (semmi köze ennek Tiborcz buszos cégéhez nyilván), de a vasúti összeomlás után egy nappal több száz buszt köröztetni az országban nemcsak drága, hanem felesleges is. Mi lenne, ha inkább a vasút működne? Mondjuk, végül a budikat sem sikerült kitakarítani. De legalább a harmincfős kommunikációs stábod már működik... nem irigylem őket"