Magyar Péter az internetes térben egyre inkább felülkerekedik Orbán Viktorral szemben, kreatív és figyelemfelkeltő tartalmaival.
A Tisza elnöke az elmúlt három hónapban azt bizonyította, hogy a médiaépítés helyett elég lehet a maga javára fordítani az online közösségi tereket.
A Facebook agoráján a közhangulat fordulata még a közvélemény-kutatók által mért adatokat is felülmúlja. A Telexen zajló Lájkbajnokság adatai szerint az európai parlamenti választás utáni hónapban is Magyar Péter és Orbán Viktor párharca volt a közösségi média fókuszában. Júliusban Magyar Péter kicsivel 2 millió fölötti interakcióval (lájkok, kommentek és megosztások) zárt, míg Orbán Viktor épphogy átlépte az egymilliós határt. Azóta viszont nem állnak rendelkezésre újabb statisztikák, mivel a Crowdtangle letiltásával a Meta megnehezítette a digitális adatgyűjtést.
A HVG most analóg technikával (manuális úton) elkészítette 2024 utolsó negyedévének lájkpárbajregiszterét. E szerint a miniszterelnök októberben még javítani tudta saját elérését, 1,5 milliós összesített interakciószám közelébe tornázva fel magát, de Magyar már ekkor is két és félszer több érdeklődést váltott ki.