A gyár állítása szerint a kétszínű ID.Buzz a legnagyobb sláger, ezért a kereskedőknek a fóliázási költségek felét állják.


Sokat vártak az Egyesült Államokban a Volkswagen ID.Buzz kisbuszra, mert csak a később érkező nyújtott karosszériaváltozatot viszik oda. Hannoverben gyártástechnikai okokból a gyártás felfuttatásakor csak egyszínű - fekete, fehér és szürke - autókat tudtak nagy számban készíteni, ezért a legtöbb USA-ba küldött márkakereskedői készlet ilyen. Amelyeket nehezen tudnak eladni, 2025 első negyedévében mindössze 1901 példányt értékesítettek az Egyesült Államokban.

Ez tarthatatlan, ezért a forgalmazó úgy próbál javítani a helyzeten, hogy felkérte a márkakereskedőket arra, hogy utólagos fóliázással készítsenek kétszínű példányokat a náluk lévő ID.Buzz kisbuszokból, a mintegy 3000 dolláros költség felét pedig magára vállalja, tehát az ügyfélnek csak 1500 dolláros felárral kell számolni - ami egy nagyságrendileg 60-70 000 dolláros villanyautónál elenyésző. A Volkswagen egyébként is partnere a Wrapmate nevű fóliázással foglalkozó cégnek, az ő termékeik segítségével készülnek a kétszínű VW ID.Buzzok.

Related posts